fietsvrienden/vriendinnen gezocht

  • Annie van Dijk

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een leuke gezellige fietsvriendin die van een leuk dag tochtje houd,ben wel een gezelligheids

    fietser,dus ook een terrasje op z,n tijd!!!!!!

    Ik ben 57 jaar,en fiets op een e-bike

    Mijn omgeving is Hasselt,Genemuiden,Zwartsluis.

    P.S.ik ben wel een mooi weer fietser.

  • hein 1955

    Dag fietsvriend(in).

    Ik ben Hein T. 1955 uit Eindhoven.

    Enkele keren per jaar trek ik erop uit om korte meerdaagse fietstochten te ondernemen.

    Vaak fiets ik langs de rivieren of door landelijke grensstreken.

    Dit jaar staan de Vennbahnradweg van Achen naar Troisvieres en de Belgische ravels in de Oostkantons op het verlanglijstje.

    Ik zoek een vrolijk man of vrouw die mij wil vergezellen of aansluiten bij een groepje gelijkgestemden. Ik overnacht graag in een trekkershut, pension, B & B of hotel, maar zorg wel altijd voor een kleine kampeeruitrusting om niet afhankelijk te zijn van het aanbod onderweg.

    Ik kies vaak een paar mooie zonnige dagen uit en dan is een verblijf op een kleine camping vaak ook een gezellig alternatief.

    Neem contact op als je belangstelling hebt.

    Laten we een dagje samen fietsen om kennis te maken!

    Groet

    Hein

  • stichting DrômeTour

    Hallo,

    Ik zag jouw berichtje. Wij organiseren een fietsevenement de DrômeTour. Daar doen mensen van alle leeftijden aan mee. Ook mensen van jouw leeftijd. Misschien is de DrômeTour wat voor je? Voor vervoer kan mogelijk wat geregeld worden. Zie www.drometour.com

    Wim van de Kant, Assen

  • Marianne

    Hallo,

    Ik ben een sportieve vrouw van 60 jaar die op zoek is naar fietsvrien(nen) in de omgeving van Venlo.

    Ik fiets graag richting Duitsland en fiets op een e- bike. Ik zou het leuk vinden om een vaste fietsdag in te plannen, liefst op donderdag of vrijdag omdat ik ik van maandag t/m woensdag nog werkzaam ben in het onderwijs.

    Interesse?…. Stuur me een mailtje.

  • Willy

    Hallo Marianne,

    Ik ben ook een vrouw van 60 jaar (bijna 61) en fietsen op een e-bike lijkt me wel wat, alleen moet ik er nog wel een kopen.

    Ik werk nog 4 dagen per week in de GGZ en heb op vrijdag vrij. Ik woon in Venlo.

    Ik vind wel dat het een beetje moet klikken, dus als je zin hebt dan zou ik eerst wat willen mailen om elkaar beter te leren kennen.

    met vriendelijke groet,

    Willy.

  • Suus van der Hilst

    Hallo Hein,

    Ik zie je advertentie 1 jaar en 1 dag later….

    Heb je iemand gevonden om mee te fietsen?

    Groetjes, Suus

  • Trudy Burger

    ik zoek een fietsmaatje (vrouw) om een week met een georganiseerde fietsvakantie (Fitalreizen) op reis te gaan. Mijn bedoeling is om eind juli of in augustus 2014 op vakantie te gaan. Duitsland is het land dat ik met de fietsbus graag zou willen aandoen. Heb een redelijke fietsconditie. Met mijn man heb ik al vele fietstochten tussen de 50 tot ongeveer 80 km per dag gemaakt. Mijn leeftijd is 64 jaar.

    Welke sportieve vrouw heeft zin om met mij te fietsen. Vriendelijke groeten,

    Trudy Burger-Boelaars

    Pleiadenstraat 18

    2024 TP Haarlem

  • jan

    Ik woon in de omgeving van Woerden ben op zoek naar een groepje lange afstand fietsvrienden. Voorkeur 50+

  • harry

    Hoi,

    Oproep 15-08-18 geplaatst. Ik zoek een fietsvriend, maakt niet uit waar je woont. Samen meerdaagse fietstochten op e-bike in rustig tempo. Afstanden ca 60-80km per dag. Vetrekken als weersvooruitzicht goed is. Onderweg hapje/drankje. Overnachten low budget bij vrienden op de fiets of goedkoop b+b. Ik ben 63 jaar sociaal en heb  heb humor.

    Woon zelf in Zeeland, maar we kunnen overal vertrekken. 

    Laat wat van je horen. Met vriendelijke groet, Harry