fietsvrienden/vriendinnen gezocht

  • Jos

    Sportieve 65 + zoekt fietsvriend (en) om samen ritjes te rijden op een recreatieve mannier en te genieten van de natuur ik fiets graag via de knooppunten en er mag een terrasje bijzijn Ik woon in Belgie maar ontdek graag nieuwe streken voor meer inlichtingen neem vrijblijvend contact

    sportieve groeten

    Jos

  • Henriette

    Hallo Ingrid,

    Zelf ben ik ook op zoek naar fietsmaatjes; daardoor kwam ik jouw oproepje tegen. Ik ben een 63 jarige actieve vrouw. Pas ik nog in om en nabij?

    Ik woon zelf in Nieuwegein, maar die afstand lijkt me te overbruggen.

    Wandelen doe ik 's winters meer, maar nu het zulk heerlijk weer is en vast blijft, wil ik graag met de fiets erop uit. Ik fietste een paar jaar geleden

    vaak 60-70 kmof nog meer. maar om pijnlijke redenen fiets ik graag wat minder per keer om het leuk te houden.

    Als mijn reactie je aanspreekt, verneem ik dat graag van je.

    Groetjes, Henriette (dubbeles@hotmail.com)

  • mieke de vos

    zoek een fietsvriendin ter vervanging van mijn schoonzus die helaas niet kan meegaan, wij boekten een fietsvakantie voor 19 juni 12 dagen, fietsen van Berlijn naar Praag(9 dagen fietsen) 30 tot 50 km per dag, ikzelf ben 57 jaar en woon in Oost vlaanderen omgeving Gent

    graag reactie indien interesse

    Mieke

  • Marjan

    Hallo,

    Ik ben 62 jaar oud maar voel mij veel jonger.

    Mijn woonplaats is Apeldoorn.

    Ik houd van recreatief fietsen.

    Ben gek op talen en culturen.

    Mijn man is een zzp er en is altijd druk.

    Ik werk nog volop.

    Wie wil met mij fietsen???

  • lena

    Hoi marjan,

    Ik zoek ook naar een fietsvriendin.

    Ben vrouw van 49 jaar en woon in Tiel.Of is dat te ver voor je?Ben getrouwd maar mijn man houdt niet van afstanden fietsen.

    Is het alleen voor dagtochten? of ook voor meerdere tochten dus echt op fietsvakantie?

    Ik heb ervaring mee.

    Gr Lena

  • nadine

    Hallo…ik ben 27 en kom uit wuustwezel…ik zoek een paar toffe fietsmaten…ben pas twee maanden bezig met mtb'en en het is super vervelend om altijd alleen te fietsen dus heb je interesse dan laat me iets weten…groetjes en tot gauw…(:D

  • Ruud Janssen

    Zoek fietsmaatje leeftijd onbelangrijk

    Ruud Janssen

  • Lourens

    Ik wil best een fietsmaatje mee

    9 juni met de trein naar Basel en zondags op de fiets terug naar Maastricht. Etappes van 80-120km, overnachten in auberge / bed &breakfast.

    Lourens

  • Ilonka

    ik ben een fanatieken fietsen op een racefiets zou graag samen tochten willen fietsen. als je uit de omgeving utrecht gelderland komt zou dat fijn zijn.

    Kom zelf uit de omgeving amersfoort.

  • Lam

    hallo, Ik zoek iemand die leuk vind om samen te fietsen.Ik fiets zelf graag,maar heb geen race fiets ofzo. Het lijkt me leuk om gewoon samen een dagje ver weg te fietsen,

    terras pakken. Ik werk in de horeca,ben 's maandags vrij.Woon in de omgeving Amersfoort.