Fietstocht naar Spanje vanuit Nederland

  • herman_dorresteijn@hotmail.com

    L.S.

    Ik ben een nog onervaren lange afstand fietser en wil vanuit Nederland naar Spanje fietsen en als we zin hebben ook weer terug. In ben gepensioneerd (65 jaar) en heb de tijd die daarvoor nodig is. Zijn er mensen die ook het gevoel hebben om er eens op uit te trekken? Wellicht zijn er ervaringsdeskundigen die wat raad kunnen geven hoe je dat het best kunt doen. B.v. wat neem je mee, hoe overnacht je, wat is de ideale samenstelling van de groep etc, etc. Ik denk dat een dagelijkse afstand van 75 á 100 km fietsen haalbaar moet zijn. Daarnaast denk ik dat het met twee personen het meest praktisch is om een team te vormen. Ik zoek dus één persoon. Liefst iemand die niet jonger is dan 55 en niet ouder dat 70 jaar.

    Ik wil deze zomer de tocht gaan maken. Ik hoor graag reacties.

  • panis hilaire

    beste,

    ik speel met hetzelfde idee en ben ook een ‘beginneling’ van 61 jaar. ben sinds gisteren terug uit spanje (heb een woning in calpe)

    ben woonachtig in temse/belgie

    groetjes,

    hilaire (man…………mijn voornaam gebruikt men niet in nederland)

  • herman_dorresteijn@hotmail.com

    De fietstocht is in onderling overleg aangepast en gaat dit jaar niet naar Spanje maar een rondje door Duitsland. Dit is de Hanze Route van 3100 km. Ik zal die samen gaan maken met Hilaire Panis die hierboven heeft gereageerd. Ik ben dus niet meer op zoek naar een fietsmaatje.