Fietsen in de Franse Alpen

• Peter

Hoi,

Ik ga elk jaar de Alpen in met de fiets.

Meestal fiets ik helemaal vanuit Nederland (150+ km per dag) en pak daarna de trein terug, maar soms fiets ik ook terug.

Ik doe dit nu al 11 jaar (kiekjes vorig jaar:)

Heb je zin om mee te fietsen laat het maar weten. email: peter@pa5box.nl

Eventueel heb ik ook wel zin om met de auto te gaan en dan de mountainbike en racefiets beide mee te nemen.

Op die manier kun je gedurende enkele weken diverse cols bedwingen.

groet,

Peter

• jac van oers

Peter Schreef:

——————————————————-

> Hoi,

>

> Ik ga elk jaar de Alpen in met de fiets.

> Meestal fiets ik helemaal vanuit Nederland (150+

> km per dag) en pak daarna de trein terug, maar

> soms fiets ik ook terug.

> Ik doe dit nu al 11 jaar (kiekjes vorig jaar:)

> Heb je zin om mee te fietsen laat het maar weten.

> email: peter@pa5box.nl

> Eventueel heb ik ook wel zin om met de auto te

> gaan en dan de mountainbike en racefiets beide mee

> te nemen.

> Op die manier kun je gedurende enkele weken

> diverse cols bedwingen.

>

> groet,

>

> Peter

• jac van oers

halo peter ik ben jac en fiets al 20 jaar door europa. ik heb 42 jaar een horecabedrijf gehad en fietste 18 jaar geleden al naar moskou ik ben ook naar st peterusburg rome santiago de compostelo madrit barcelona wenen oslo praag enz 4 weken terug zijn we naar dubrovic in kroatie gefietst na 2weken terug voor de 8 keer naar alphen du heuz gefietst te hebben voor de kankerbestrijding staan we gereed om op 2juli voor de 13 keer naar4 lourdus te fietsen

hoe , ik heb een touringcar al 15 jaar deze is ingericht voor 10 personen met alles erop en eraan slapen eten douce tv enz de koste betalen ewe onder elkaar maar je moet helpen aardapels te schillen de opwas meedoen maar daar is ook de prijs naar we fietsen ongeveer 150 km per dag in etapes van 50 km kom je aan de bus staat de koffie en het eten klaar

wil je meer weten dan laat ik je foto"s zien m vr gr jac