Fiets & Bagage Vervoer

  • Borghuis Vervoer

    Reserveer nu alvast het vervoer van uw fietsen en/of bagage voor uw vakantie !

    U kent het vast wel. U heeft een vakantie geboekt maar weet niet hoe u alles moet meekrijgen. Fietsen, koffers andere bagage en spullen. Zoals altijd moet er weer veel te veel mee om zelf te kunnen vervoeren. Het past niet in uw auto, of misschien gaat u wel met het openbaar vervoer of met de fiets op vakantie.

    Wat de reden dan ook mag zijn de Transport Service van Borghuis Woon & Recreatie Beheer biedt uitkomst ! Wij zijn een professioneel bedrijf op het gebied van wonen en recreatie en bieden sinds kort de Transport Service aan.

    Al vanaf € 45,- * brengen wij uw spullen naar uw vakantiebestemming. Wel zo makkelijk en u gaat onbezorgd op reis. Uw spullen komen aan wanneer u dat wilt. Niet alleen in Nederland maar ook in Duitsland en België. Wij rijden 7 dagen in de week. Ook voor de retourreis zorgen wij uiteraard.

    Kijk snel op onze site www.borghuisbeheer.nl voor meer informatie en regel vandaag nog uw vervoer !

  • Karen Swart

    Geachte mevrouw/mijnheer,

    Ik ben voornemens op 24-6-2013 op vakantie naar Terschelling te gaan. De terugreis wordt 5-7-2013 aanvaard. Kunt u mij een offerte doen toekomen voor het vervoer van mijn huisadres in Apeldoorn naar Hoorn, Terschelling en terug? Het gaat om een mountainbike, een moederfiets met achterzitje, 4 “Blokker”kisten en 2 koffers.

    Met vriendelijke groet,

    Karen Swart

  • hermina van der meer

    wij gaan altijd met trein en bus dan kan niet als mee wat gaat het kosten van Gorredijk naar emst toe

    v.r.g hk van der meer