Fiets en wandelbeurs 2009

• Harry

Het is bijna zo ver, 28 februari en 1 maart is de fiets en wandelbeurs.

Wij zullen er op 1 maart ook staan met onze fotoboeken in het kader van fietsers informeren fietsers.

Een overzicht van onze fietsvakanties:

2000 Nederland-Toscane ( Hans Reitsema )

2002 Nice - Nederland

2003 Hanze Fietsroute (Duitse deel)

2004 Stockholm - Nederland

2005 Ierland

2005 Zuid Frankrijk

2006 Noorwegen

2006 Zuid West Frankrijk

2007 Toscane - Stuttgart ( Hans Reitsema )

2007 Katharen-Baskenfietsroute (Narbonne - Biaritz)

2008 Cuba

2008 Spanje (Andalusie)

2008 Ierland

2008 Zwitserland 2008

——————————————————————————–

Harry

http://www.fietsvakantielinks.nl/ (zoeksite met heel veel fietsvakantielinks)

http://www.fietsvakantielinks.nl/harryopdefiets (onze fietsvakantieverhalen)

• h.r

Waarom niet beide dagen ??????????

• Harry

Je moet een ander ook de kans geven zijn hobby uit te dragen. Voor degene die de zaterdag niet kan, onze fietsverslagen met foto's staan ook op onze site.

Harry

www.fietsvakantielinks.nl/ (zoeksite met heel veel fietsvakantielinks)

www.fietsvakantielinks.nl/harryopdefiets (onze fietsvakantieverhalen)

• Ineke

Ik ben helemaal niet gierig

Maar wat hier allemaal aan geld gevraagd is aan mij slaat nergens op.

Dit is het laatste jaar dat we de beurs hebben bezocht.

We willen heel graag weg en we willen ook rondkijken, maar als folders en informatie al zoveel geld kost laat maar we vinden het toch wel.

Jammer van dit soort beurzen ze hebben geen meerwaarden meer

• Wim

Wij zijn ook geweest.

Deels moet ik je gelijk geven.

De beurs is vooral een podium van allerlei commerciele aanbieders zoals fietsen, reisorganisaties, buro's, etc. etc.

Dan is entree van 12euro (maal 2) betalen voor een “reclamezuil” best veel geld. Plus dan nog de trein (2 maal 22.60euro)

Een broodje kroket plus een flesje Cola; 2 maal 6,60 euro! (Ik reken het soms nog terug in guldens, zo oud ben ik al, en dat is dan F14,50!)

De bijeenkomst over Bourgogne leek ons leuk. Ideeën opdoen voor een evt. fietsvakantie volgend jaar. We waren er al snel weer weg. Commercieel verkooppraatje. En niet onze stijl van fietsvakantie maar da's persoonlijk.

Anderzijds, we gingen er heen met bepaalde verwachtingen. We zijn onze fietsreis van deze zomer aan het uitstippelen en hadden specifieke vragen omtrent route, hoogteverschillen, overnachtingen etc.

Hier hebben we goede tips en antwoorden over gevonden. Kosteloos!

Veelal vriendelijke mensen die de tijd voor ons namen.

“Is navigatie voor onze fietsvakantie een mogelijkheid?” Zeer duidelijke uitleg gekregen en we weten wat de, zeer mooie, mogelijkheden zijn en waarom nog niet voor ons.

De beurs heeft ons gebracht wat we ervan verwachtten.

Volgende keer weer? Hangt af van mijn verwachtingen.

Wel een duur dagje uit.

Wim

• Carolina Stevens

Hallo Harry,

Hoe was het op de beurs, beetje druk?, beetje gezellig?

Lekker uw hobby uit kunnen dragen en informatie kunnen overdragen.?

Niets is zo vervelend als op een beurs staan en niet lekker “je ding kunnen doen ” vind ik tenminste.

Uw lijst met fietsroutes is indrukwekkend, alleen mis ik zuid oost Duitsland een beetje.

De fietspaden en fietsroutes zijn hier magnifiek, zeer goed onderhouden en rustig.

Wellicht te rustig want zover ik kan zien worden ze alleen door onze inwoners gebruikt.

Mocht u informatie willen hebben stuur ik u graag via de mail wat gegevens en een

aantal websites, als ik dat op deze pagina doe komt het zo reclame achtig over en dat is niet de bedoeling.

Met vriendelijke groet en veel fietsplezier toegewenst,

Carolina

• dirk (beheerder)

Hoi carolina

Ik weet niet of je aanbod ook voor ons geldt, maar wij hebben graag de info over (vooral) de fietsroutes en fietspaden in het oosten van Duitsland.

Groeten,

Dirk en Linda, en petran (5) en Jonna (2)

fietsvakantie@startpagina.nl