Wie heeft er ook plannen om in mei/juni volgend jaar een fietstocht te maken naar SdC.
Ik ben een redelijk sportieve man van 61 jaar
Wellicht dat er mogelijkheden zijn voor een gezamenlijke voorbereiding.
Groetjes,
Toine Bongers
hoi ik ben jac van oers 62 jaar oud organiseer ieder jaar met oudere vacantie- reizen door heel europa ik ben zelf in bezit van een fietstouringcar van 11 personen dus we hebben geen hotels nodig de us is uitgerust met douce 230 liter warm water 700 liter koud water 220 volt tv keuken met oven 2 koellingen 1 diepvries we maken ons eten zelf klaar, we zijn ook niet aankm per dag verbonden want we hebben geen camping nodig dit scheeld natuurlijk enorm in de prijs een voorbeeld we gaan er van uit om 160 km per dag af te leggen als dan de bus 2 maal een stop maakt du s bij km 54 en bij km 104 en als laatste bij km 160 dan ben je de dag rond
we zijn nu met 5 dus er kunnen er nog 5 bij 10 jaar geleden hebben we deze rit ook gemaakt en was 2200 kmToine Bongers schreef:
>
> Wie heeft er ook plannen om in mei/juni volgend jaar een
> fietstocht te maken naar SdC.
> Ik ben een redelijk sportieve man van 61 jaar
>
> Wellicht dat er mogelijkheden zijn voor een gezamenlijke
> voorbereiding.
> Groetjes,
> Toine Bongers
Beste Jac, dat klinkt allemaal er leuk! Nou ben ik wel een stukje jonger maar 160km per dag is een zeer respectabele afstand! Ik ben zeker geintreseerd om mee te reizen, al is het maar een gedeelte, en verder zou ik misschien kunnen helpen bij de organisatie? Mijn standplaats is Amsterdam. Als het goed is heb je nu mijn email adres en kun je direct met me communiceren. Wellicht kunnen we een keer afspreken en praten of bellen? Stuur me maar een persoonlijke mail dan zien we wel. Vriendelijke groeten, Rob.
Beste Toine,
Ook wij zijn van plan om in mei de toect naar Santiago te starten. Wij zijn ondergetekende (56 jaar) en Jos (68 jaar).
We zijn beiden gezond en redelijk sportief. We bereiden de tocht voor door o.a. regelmatig tochten van 70-80 km af te leggen. We hebben vooraf geen absoluut aantal km wat we willen halen. We laten dit over aan onze ervaringen de eerste week.
We horen graag van je voorbereidingen!
Hartelijke groet,
Jos en Theo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?