neemt u een stoel mee?

• vdBerg

Hallo!

Ik ben bezig met een onderzoek naar vouwstoelen, en nu is mijn vraag: "neemt u een stoeltje oid mee op fietsvakantie?

Vriendelijke groet,

L. vd Berg

• Wim

'k Heb een zadel.

• Marjan

Ik neem zeker een stoeltje mee. Heb een Lafuma vouwstoeltje met een heerlijke rugleuning. Voor mij een must voor de fietsvakantie, gehele dag op zadel en dan s'avonds lekker relaxed zitten met goed boek.

• menno

Ja, ik weet alleen nog niet welke. Je moet er mee aan tafel kunnen zitten, er in kunnen relaxen en laag zijn i.v.m. de lage tent.

• dirk

Wij hebben nooit een stoel mee gehad op fietsvakantie, tot twee jaar geleden. Door de verplicht langere rustpauzes ivm de kleine kinderen, kregen we nogal houten achterwerken van het pluche kleed. Dus nu rijden we rond met Tatteljee-stoeltjes die we dan s avonds opblazen om uit te kunnen rusten (niet van het fietsen maar van de kinderen ;) )

Wij gebruiken dus het Sitje van tatteljee, zie http://www.tatteljee.nl/zitten.html. Bevalt ons erg goed.

• Piet

Ik heb voor mijn Thermarest matje een hoes die het matje omtovert in een stoeltje, weliswaar zonder poten, maar ideaal om op te grond zittend rugsteun te hebben. En ze wegen slechts 300 gram. Ik vind het ideaal voor een fietskampeervakantie, waarbij je toch niet te veel spullen mee wilt nemen.

• Corine

Ook wij nemen de lafuma vouwstoeltjes mee ! Ze bevallen uitstekend…

• Suzanne

Ik neem ook al jaren een hoes voor een thermarest matje mee dat een prima stoeltje oplevert. Na een hele dag fietsen is even je rug ontspannen in een zithouding erg prettig, maar een stoeltje te zwaar en te onhandig om mee te sjouwen.