fietsmaatje

• dara

Wie heeft er zin om met mij te gaan fietsen, een dagje, weekendje of langer?

Ik woon in Noord Brabant en ben een vrouw van 49 jaar oud. Ik kan 100 km per dag fietsen als het moet maar wil ook graag genieten onderweg en een tour de france zie ik niet zitten.

• Robert Beydals

Hi Dara,

zie mijn onderstaande bericht van een tijdje geleden. Zou zoiets jou wat lijken? Denk nou niet dat ik een crack ben. Want dat is niet zo. Ik zie je reactie graag tegemoet.

Robert

Omstreeks 24/25 april vertrek ik vanuit Florenville (zuidelijke ardennen in Be., waar ik met de trein naar toe ga vanuit Haarlem) voor een tocht naar Genève, alwaar ik mijn zoon en vriend afhaal van vliegveld (vrijdagavond 2 mei), en wij verder trekken in zuidelijke richting de Alpen in om o.a. de Galibier te bedwingen. Van daaruit fietsen wij verder naar Nice, alwaar we terugvliegen naar Nl. omstreeks 13 mei. Wie fietst met mij mee van Florenville naar Genève (evt. verder is ook prima)? Ik ben van plan te slapen in Chambres d'hotes/Gites d'étapes. Ik houd het kamperen nu voor gezien. Ben 53 jr. en fiets ongeveer gem. 80 km p/dag afh. van terrein.

Robert

• Loe

Hallo Dara,

ik ben een getrouwde man van 50 jaar en ik wil een fietstour maken van rond de 10 dagen. Welke route ik ga fietsen weet ik nog niet. Dit wil ik doen in overleg met mijn eventuele fiets maatje. Als jij dit ziet zitten laat me wat horen.

Gr. Loe