fietsvakantie

• patrick

Beste mensen,

van 14 sept tot 5/6 oktober wil ik een fietstocht maken van zo ongeveer 100 km per dag dus zo'n 2100 km. Bv naar de Alpen via luxemburg en via zwitseland duitsland terug. Of met het vliegtuig naar Barcelona of Venetie en terug fietsen.

Anyway dat is allemaal nog niet zo vast maar wat ik daarvoor zoek zijn een paar mannen die dat ook willen ondernemen. Groepje van 3/4 personen zou perfect gezellig zijn. Overnachten in goedkope hotelletjes, hostels e.d maar geen campings. Vooral om gewicht te besparen en om een goed bed te hebben.

Ben zelf 33 en kom uit Eindhoven.

Wie lijkt het wat

• Geert Willemse

Patrick,

Kan ik je overhalen om toch te gaan kamperen?

Begin september fiets ik naar de biënale in Venetië en als het weer een beetje aardig blijft ook weer terug naar Amsterdam.

Ik hoor graag van je.

• patrick

Hallo Geert,

Normaal gesproken zou ik het wel doen maar ik heb een hernia gehad waardoor het voor mij onmogelijk is geworden om op een harde grond te slapen.

Bv zo'n formule1 bed gaat nog net maar dan heb ik in de ochtend al een paar uur last van stijfheid.

Vandaar dat ik een reis wil plannen met iets van jeugdherbergen, of bauernhofe enz, zodat ik in elk geval op een matras kan slapen.

Verder klinkt Venetie wel heel goed, de hoeveelste wil je vertrekken dan?

grt patrick

• Martin E. van Doornik

Jeugdherbergen hebben vaak een dunne matras. Kan dit wel met uw hernia? Ik overnacht al 38 jaar altijd in jeugdherbergen tijdens vakanties. Kijk eens op http://jeugdherberg.startpagina.nl voor adressen op je fietstocht naar Venetië. Ik heb vorig jaar door Italië gefietst, prachtig land!

• nil

he patrick , heb wel interresse , maar kan er nog aan de vertrek datum geschroefd worden , liefst wat eerder , groeten nil , o ja kom zelf ook uit eindhoven

• patrick

Hallo Nil,

vanwege de afwezigheid van de webmaster deze late reactie,

maar wat betreft je vraag, eerder gaat helaas niet een week of zo inkorten zou wel kunnen. Wanneer heb jij dan vakantie en wat zijn je plannen/wensen?

grt Patrick