Fietsen naar de Dordogne

• Annelies

Mijn mannen ( 13 en 41 jaar) gaan aanstaande vrijdag op de fiets naar de Dordogne. Alles is voorbereid, maar iemand misschien nog speciale tips wat ik eventueel over het hoofd gezien kan hebben, ze hebben alles lichtgewicht aangeschaft etc…. Ze willen er 14 dagen over gaan doen.

• Annelies

Jammer dat ik geen tips heb gekregen, maar ja is niet zo'n ramp, ze zijn nu na 2 dagen al ver voorbij antwerpen, ze gaan het wel redden, enigste wat ik weet mis mijn mannen onwijs. Hoop dat ieder een ook een leuke fietsvakantie heeft.

• dirk (beheerder)

beste annelies

dat je geen tips gekregen hebt snap ik eigenlijk wel. je vraagt ook niet echt iets simpels. je wil weten wat je over het hoofd gezien hebt, maar ik (en alle andere prikkers hier) hebben geen idee wat je geregeld hebt, welke route je mannen nemen, hoe ze terug komen, etc. misschien volgende keer een vraag stellen die iets specifieker is, en meer info geven.

• Mieke

Hallo Annelies

Heel veel fietsers zijn nu ook onderweg om te reageren. Je vroeg inderdaad niets direct. Alleen dat ze alles lichtgewicht hebben. Als je mannen ook alles waterdicht hebben weet ik zeker dat ze een onwijs leuke vakantie hebben en dat ze niet meer te stoppen zijn!!!!.

Sterkte,

Mieke

• Annelies

Nee oke misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, maakt ook niet meer uit, ze hebben er nu 260 km opzitten en overnachten vanacht in kortrijk, misschien kan ik iemand later nog van dienst zijn wie weet.

• ans

dag annelies,

hoe ver zijn ze en hoe vergaat het ze ??

sta op het punt om ook een tocht te gaan fietsen met kind van 14 jr.

vanaf parijs naar amsterdam - 8dgn ca 650 km ( route p.benjaminse)

ans

• Annelies

Hallo Ans,

Vanavond waren ze in Orleans aangekomen, ze hebben er nu 660 km opzitten, dus zijn over de helft heen

Ik krijg iedere avond leuke telefoontjes, en ze gaan ervoor, was ook geen denken aan voormijn zoon om terug te gaan, hij wil en gaat het redden, ben trots op ze.

Jij succes, en wanneer gaat de tocht plaatsvinden?

Gr.

Annelies

• Annelies

Ze zijn vanavond rond 22.00 uur op de plaatst van bestemming gekomen ze hebben er 1100 km over gedaan. Ze vonden het super, en zal zeker een mooie spreekbeurt opleveren dalijk voor mijn zoon van 13.

Een tip voor een ieder die dit ook wil gaan doen, neem een campinggids mee, je fiets in de middle of nowhere, en zijn weinig campings, maar ja een hotelletje is ook wel lekker, ben blij dat ze beide gezond zijn aangekomen en ga ze zondag ontmoeten.

• ans

Hoi Annelies ,

wat een bikkels die mannen van je ! onwijs knap voor een 13 jarige ook trouwens.

Het zal behalve een superspreekbeurt.. ook een ongelooflijke ervaring en prestatie blijven voor de rest van zijn leven…

ik ga 11 aug.per TGV naar Parijs , dan 2 dagen aldaar cultureel doen ,

vanaf dinsdag fietsend naar huis…. ik laat mijn ervaring achteraf wel weten….

ik zie er naar uit en heb mede door jouw info er op voorhand nog meer vertrouwen ingekregen ( iedereen verklaart me maar voor gek !!! )

• Annelies

Hallo Ans,

Nou gek ben je zeker niet, ook ik had er een hard hoofd in met mijn zoon, blijf toch mijn kleine ventje , maar goh die verhalen 'savonds aan de telefoon gewoon om te lachen, ze hebben een hoop meegemaakt, vergeet je je leven niet meer denk ik. Ik ga zelf morgenavond met de auto die richting op dus hoop ze zondagochtend in mijn armen te sluiten.

Wens jou heel veel plezier in parijs en zeker met de terugreis is denk ik gewoon super.