Bibiana,
Wil je meer info? mail dan even
Gr. Richard
Beste Fietsers
Ook tijdens een fietsvakantie is het leuk om even een fietsstop te maken en het prachtige Wenen te bezoeken. Denk bijvoorbeeld aan het Schönbrunn Paleis, de Naschmarkt, het Prater en Reuzenrad, Hofburg of een Staatsopera. Daarnaast kunnen na kilometers gefietst te hebben de Weense gebakjes ook wel genuttigd worden: Sachertorte bijvoorbeeld!
Op CitySpotters Stedentrips vindt u meer informatie over de Oostenrijkse Hoofdstad en haar bezienswaardigheden.
Ook kunt u uw eigen ervaringen van deze stad delen op de site!
http://www.cityspotters.com/oostenrijk/wenen.html
Groet, Anne.
Hallo Richard,
Wij willen dit jaar van Passau naar Wenen fietsen. We willen graag wat informatie over pensions langs deze route. Heeft u adressen van pensions of is er een site waar je die gemakkelijk kunnen vinden? Is het uberhaupt nodig tevoren te reserveren of kun ter plekke gemakkelijk aan een overnachtingsplaats komen?
2 voor ons gaan met een camper. Weet u of daar ook mogelijkheden voor zijn zoals campings of camperplaatsen.
Wij wachten graag uw informatie af.
Met vriendelijke groeten,
Martin Vermeulen.
Wij willen dit traject doen met een bakfiets(om 3 kleine kinderen te vervoeren!)en kamperen.Kan ik ergens mijn wagen en aanhangwagen voor 10 dagen veilig parkeren?Moet je op voorhand campings zoeken of is er in elk dorp wel 1 of andere camping te vinden?Wij hebben behoorlijk veel trekervaring maar het is de eerste keer dat we het met ons vijfen “doen”.
Mvg Didier
Hallo Richard,
Mei aanstaande wil ik gaan fietsen vanaf Regensburg naar Somogyacsa in Hongarije via de Limesroute. Je schrijft dat de treinreis naar Regensburg makkelijk was. In mijn zoektocht tot dusver is er nog geen makkelijke manier gevonden. De ICE kan niet, mag geen fiets mee. Bij de andere treinen moet er veel overgestapt worden. hoe hebben jullie dat gedaan?
Groet,
Rick
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?