Fietsen langs Zwarte Zee Turkije

• Paul Spapens

Beste fietsvrienden,

Mijn vrouw en ondergetekende hebbe het voornemen komende zomer (2007) van Istanbul langs de Zwarte Zee in Turkije te fietsen. Wie heeft daar wel eens gefietst? We zoeken contact voor uitwisselen informatie.

Bedankt,

Paul Spapens

• Luc

Stel je vraag op het forum van de Wereldfietser. Daar is veel (meer) expertise op dit gebied!

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/

Succes,

Luc

www.opdefiets.net

www.fietsgidsen.nl

• Cees van Schaaijk

Reaktie op artikel “”Via de Koningsweg door Finland“”. BD 17-2-07;

Ik ben in 2006 van Nederland via Polen en Zuid Finland naar St Petersburg gefietst, fantastisch.

Merkwaardig toeval: Ook ik ben uiterst bereidwillig geholpen door de fietsenmaker in Porvoo. Als ik mij het goed herinner was zijn werkplaats onder aan een trap in een souterrain.

Groet,

Cees van Schaaijk

• Helga

Hallo Paul,

Ik zit hier net een filmke van de LOG te bekijken. Ik als oud-Goirlenaar kijk nog steeds naar die info.

Hoe is het mee jou? Ik heb lest al eens unne keer ons emailadres vermeld op de kerstkoart mar doar hedde gij nie op gereageerd.

WMokt niks! Hoe ist mee oe? Wij zên nou de woensdaag wir in Beek vur de vergroffenis van ons Oome Cees van Helvert, gotjuu! Weer unne goeie meens die weg goa! Alles goed mee jouw?

Veul groeten van Piet en Helga

P.S. Hoop degge deze post nog leest!