fietsmaatje

• Jack

Hoi,

Op zoek naar een recreatie-fietsmaatje ben ik hier beland. Een fietsmaatje voor in- en rond Amsterdam genietend wat er op ons pad komt van mens tot natuur, van terras tot picknickmand.

Zomeravonden en in het weekend. Ik ben een man van 51, jong van geest en lichaam en ik heb

de voorkeur voor een vrouw.

Zin?: Mail me dan op maagd_amsterdam@planet.nl.

Jack

• Nelly

Hoi Jack, ben je nog op zoek naar een fietsmaatje?

Ben een vrouw van 51 en ook op zoek naar een maatje om mee te fietsen.

Ik ben nog maar een beginner, heb vandaag 50 km gefietst en vond dat wel de limiet. Ik fiets recreatief, denk ongeveeer 14-15 km per uur.

Ik woon in Diemen.

Als je meer wilt weten hoor ik dat wel van je.

Groetjes van Nelly

• Jack

Hoi Nelly,

hartelijk dank voor je reactie. Misschien is het leuk om elkaar eerst wat beter te leren kennen eventueel via skype (mijn skypenaam is meceba) of via msn of gewoon via de mail.(maagd_amsterdam@planet.nl).

Ik hoor graag van je.

JackNelly schreef:

>

> Hoi Jack, ben je nog op zoek naar een fietsmaatje?

> Ben een vrouw van 51 en ook op zoek naar een maatje om mee te

> fietsen.

> Ik ben nog maar een beginner, heb vandaag 50 km gefietst en

> vond dat wel de limiet. Ik fiets recreatief, denk ongeveeer

> 14-15 km per uur.

> Ik woon in Diemen.

> Als je meer wilt weten hoor ik dat wel van je.

>

> Groetjes van Nelly

• n.bakker

ik ben op zoek naar iemand die wil fietsen waar het kan in ned. belg. duitsl.

ik ben wel een mooi weer fietser–ook touren met de auto doe ik veel, rustig an alles kunnen bekijken

mijn snelheid is dan 15 tot 30 km. ik ben zelf niet afhangkelijk aan onderdak of camping

op zijn tijd een lekker bad in het zweminrichting of buiten water en genieten van de natuur

ben 70 jaar welke dame ziet dit zitten