fietsmaatje

• Armand

Hallo Hans en alle anderen,

Ik ben 60+ en ik fiets al meer dan 30 jaar intensief in Spanje, Frankrijk, Italie, Alpen, Pyreneën en ons eigen land natuurlijk.

Via LF en knooppuntenroutes en in combinatie met de trein kom ik door de mooiste gebieden. Van de duinen tussen Den Helder en Hoek van Holland tot de maasduinen langs de grens en Twente en de Veluwe. Enfin ik ontdek nog steeds weer nieuwe weggetjes. Ik fiets gemiddeld 1000 km per maand en meestal alleen. Mijn vrouw gaat soms mee, maar ze is geen kilometervreter. Ik zou het wel heel leuk vinden om een maatje te hebben om samen te toeren en andere leuke ervaringen te delen. Ik sleutel graag aan mijn tweewielers en ook dat is iets wat je prima samen kunt doen.

Daarnaast trek ik er ook regelmatig op de motor op uit naar zuidelijke landen, heuvels en bergen.

• Gudo

Hoi Armand,

Leuk zeg dat je lekker actief met fietsen bezig bent. vroeger veel gefietst en wil het weer oppakken. Zou leuk zijn om wellicht samen soms te rijden. Laten we kennis maken en gelijk onze fiets verhalen delen. Hoor van je. Groet, Gudo

• Derk

hoi Mieke (of anderen), Ben je al voorzien? Ik wil graag naar de warme Balkan, nog wat landen toevoegen aan de 20 waar ik tot nu toe geweest ben. Ik heb al wel eens van Villach door Slovenië en Kroatië naar het Balatonmeer en terug gefietst in een maand.

Ik ben wel van do 29 juli - do 5 aug. in Turku, Finland, zit erover te denken om daar naar Petersburg en Baltische staten te fietsen, dan wel direct door te reizen per trein naar Slowakije of Hongarije.

Ik ben een man van 52 jaar jong, hou van kamperen, nachtje in jeugdherberg of B&B is goed, lekker zwemmen na alle inspannningen.

• Tomas

Dag Mieke,

Ik ben ook van plan om in juli richting het zuiden te fietsen. Zin om samen te gaan?

Groet, Tomas

• Tomas

Dag Gerda,

Ik ben 37 jaar en ben ook van plan om deze zomer in juli richting het zuiden te fiesten. Zin om samen te gaan?

Groet,

Tomas

• Kees

Ik, man, 61, goede conditie, in het zuiden van het land, wil gaan trainen voor een fietstocht naar Rome of andere verre bestemming. Camping, BenB of bij slecht weer hotel.

Gezelschap onderweg vind ik fijn. Wie heeft ook interesse