fietsvrienden/vriendinnen gezocht

  • Dré Rozenga

    Ik weet niet wat het is maar ik vind in mijn leeftijdsgroep (30-40 jaar) maar weinig mensen die ook graag een eind fietsen. Op een recreatieve manier natuurlijk… Afstanden tot 100 km zijn voor mij geen probleem en het mag best de hele dag duren. Af en toe een terrasje pakken, genieten van de omgeving etc.

    Ik heb natuurlijk het nadeel dat ik in Noord-Groningen woon : je kunt van hieruit eigenlijk alleen maar naar het zuiden zodat de eerste en laatste kilometers van een tochtje dezelfde zijn. Daarom gooi ik tegenwoordig eerst de fiets op de auto en rij naar Drenth of Friesland o.i.d. om daar een rondje te gaan rijden. Maar nog steeds moet ik dat helaas vaak alleen doen.

    Daarom zoek ik nu via deze weg fietsers die gezamenlijk regelmatig een tochtje willen maken. Wellicht is het zelfs mogelijk om samen een fietsvakantie te gaan maken (bv via Cycletours, een prima fietsvakantie-organisator). Ben benieuwd of er iemand reageert !!

  • Toon Verbraak

    Beste Dré,

    Helaas ik woon 10 km van de Belgische grens, dus dat wordt lastig. Ik heb een andere vraag: heb je al veel reacties gehad op deze oproep? Want ik zie op het prikbord, dat er nogal wat oproepen zijn en ben benieuwd of het enig effect sorteert. Zelf heb ik een oproep gedaan op verschillende sites en daar twee reacties op gehad (in 2 maanden). Nou ging het wel om een incourante tijd, namelijk eind november, maar toch, ik ben benieuwd.

    Groeten

    Toon

  • jbosmans@tfe.be

    Beste

    bent u nog op zoek ? ik woon ook niet ver van de grens laat maar iets van je horen ik heb veel interesse

    groetjes

  • oppad

    Hoi,

    Ik woon zelf in de Randstad en heb nu voor de eerste keer bij Cycletours geboekt: de ronde van Luberon, in september. MIsschien vind je dat wat?

    Volgend jaar zomer zou ik graag 3 of 4 wkn op fietsvakantie willen, de ronde van Luberon is een klein voorproefje, om te bekijken of een fietsvakantie bevalt.

    Groetjes

    Silvia

  • R.

    Hallo Dré.

    In mijn zeer drukke leven probeer ik meer ontspanning te zoeken. Fietsen is iets wat ik heerlijk vind.

    Ik fiets vaak met mijn dochtertje v 9.

    In de zomers zijn we al 3x op fietsvakantie geweest. Heerlijk.

    (2006 Het fietserpad van Limburg naar Groningen; 2007 Een rondje zelfbedacht door 4 provinciën van Groningen via friesland,Drenthe, Overijssel en weer terug; 2009 De Dollard route)

    Heel praktisch zou ik wel weer 'ns een dagje willen fietsen van een ander startpunt dan mijn woonplaats. Heb zelf geen auto meer.

    Misschien dat we eens iets kunnnen combineren?

    Wel zou ik dan graag wat meer over je willen weten qua persoon, evt. gezin, religie, levensinstelling, opleidingsniveau/werk. Dit om te kijken of we nog meer raakvlakken hebben voor een dagje fietsen….. (naast de interesse voor de natuur en het fietsen natuurlijk…. :) )

    Ik woon in de stad Groningen, ‘oorsprong’ van 1968.

    grtz

    Ren

  • R.

    Hallo Dré.

    In mijn zeer drukke leven probeer ik meer ontspanning te zoeken. Fietsen is iets wat ik heerlijk vind.

    Ik fiets vaak met mijn dochtertje v 9.

    In de zomers zijn we al 3x op fietsvakantie geweest. Heerlijk.

    (2006 Het fietserpad van Limburg naar Groningen; 2007 Een rondje zelfbedacht door 4 provinciën van Groningen via friesland,Drenthe, Overijssel en weer terug; 2009 De Dollard route)

    Heel praktisch zou ik wel weer 'ns een dagje willen fietsen van een ander startpunt dan mijn woonplaats. Heb zelf geen auto meer.

    Misschien dat we eens iets kunnnen combineren?

    Wel zou ik dan graag wat meer over je willen weten qua persoon, evt. gezin, religie, levensinstelling, opleidingsniveau/werk. Dit om te kijken of we nog meer raakvlakken hebben voor een dagje fietsen….. (naast de interesse voor de natuur en het fietsen natuurlijk…. )

    Ik woon in de stad Groningen, ‘oorsprong’ van 1968.

    grtz

    Ren

  • hr

    Hallo,

    Ik wil jullie mededelen,dat deze advertentie al in 2003 is geplaatst.Misschien leeft `Drè al niet meer !!!!!!!!

    Maar toch wens ik jullie succes !!!!!!!!!!

    gr

  • Wilbert

    Beste Dre,

    Lijkt me een goed idee. Ik fiets regelmatig een paar dagen en overnacht met “vrienden van de fiets” in NL.

    Het lijkt me vooral ook gezellig met meer. Ik vind 60 KM per dag genoeg.

    Graag hoor ik van je.

    Wilbert

  • bert offerman

    hallo mensen, ik ben 52 jaar zijn er nog mensen in Zwolle en omgeving die in voor een fietstocht?

  • ingrid verweij

    hallo,ik ben op zoek naar vriendinnen om mee te fietsen in omg. gooi.(hilversum eo)

    ik fiets ongeveer 50km per dag, iets minder mag ook.

    onderweg zit ik graag op een terras voor drankje en/of broodje.

    en om even gezellig te kletsen.

    dus niet racen!!

    ik ben 55 jaar, dus om en nabij die leeftijd lijkt me leuk.

    heb je hier ook zin in, stuur dan een berichtje. leuk.

    misschien tot ziens!!

    groetjes,

    ingrid