2e handse fietstassen?

• Rosanne

Hallo allemaal,

ik ga binnenkort voor het eerst op fietsvakanties, een fiets heb ik al aangeschaft, maar ik vroeg mij af of er ook adresjes zijn waar je 2e handse spullen kan kopen die je nodig hebt voor een fietsvakantie (zoals fietstassen voor?)?

Bedankt,

Rosanne

• Martijn Achterop

Als je goed zoekt en prijzen vergelijkt kom je erg ver. Ben zelf student en heb niet al te veel geld te besteden. Maar ik heb nu toch alles al wel gekocht bij nogal wat verschillende zaken.

De grootste tip: Maak een paklijst, ga die tig keer bijlangs om dingen af te schrappen die je toch niet gebruikt of nodig hebt. Dan blijkt (althans bij mij) dat je aan een achterdrager met fietstassen genoeg hebt om alles mee te nemen.

• Antoine

Als je toch goedkoop wilt blijven ga naar de Halforts (fietszaak) voor 40 gulden (3 jaar gelden) had ik fietstassen waar ik drie weken lang door Luxemburg heb getrokken, voldeden prima!!!

• Rosanne

badankt voor je tip! Ik was zelf ook al naar de halfords geweest om daar mijn fietstassen vandaag te halen :), morgen vertrek ik namelijk al.