Karrimor Fietstassen

  • Andrea

    Ik ben op zoek naar BEVESTIGINGSDOPJES VOOR MIJN KARRIMOR FIETSTASSEN? Wie kan me hier aan helpen? Deze dopjes bevestig je op je bagagedrager.

    Ik hoop dat iemand mij aan zo'n dopje kan helpen of weet waar ik ze kan krijgen.

    Groeten,

    Andrea

  • Giselle

    Bedoel je die ronde dopjes die precies passen in de sleuven die aan de binnenkant van de Karrimors zijn bevestigd? Beetje cryptisch maar wellicht begrijp je het.

    Ik heb deze extra besteld via mijn fietsenmaker (waar ik ook de fietstassen gekocht heb). Lukt het niet via een fietsenmaker dan wellicht rechtstreeks bij Karrimor?

    Succes!

    Giselle

  • Andrea

    Dat zijn inderdaad de dopjes die ik bedoel.

    Bij welke fietsenmaker heb je ze besteld?

    Ik heb nl. begrepen dat de importeur (in Ned.) er mee is gestopt. Ik heb al verschillende fietsenmakers gebeld, maar nog geen geluk.

    Ik denk dat ik het in Engeland moet proberen. Heb je daar ook ervaring mee?

    Bedankt voor je reactie.

    groeten

    Andrea

  • a.morsink

    Ik ben dinsdag 18 juni een KARRIMOR RECHTS ACHTER FIETSTAS kwijtgeraakt tijdens een fietstour in de buurt van Heerlen. Of losgetrild of gestolen. Wie kan mij helpen aan een bovengenoemde tas?

  • Annelies Morsink

    Aanvulling op eerder bericht verlies achter fietstas. het betreft een karrimor rode rechtsachter tas die ik zoek. Wie kan mij helpen aan zo'n tas?

  • Ton Poulissen

    Beste A. , ik heb hier 'n linker tas , rood met dubbele nylon haken.( ik ben nl. ook een van mijn tassen kwijt geraakt) Wat zullen we doen ? Jij compleet of ik? Vr. groet: Ton.

  • Vincent

    Hallo,

    Ik heb nog twee van deze tassen liggen.

    Ze zijn bijna niet gebruikt en in zeer goede staat.

    Intresse ?

    Groet Vincent

  • valentin

    Hallo,

    Beter laat dan nooit maar heb je de karrimor tassen nog?

    niet geschoten is altijd mis

    gr valentin