fietsen en vakantie in Duitsland

  • Henry

    Voor een leuke fietsvakantie kun je uitstekend in de Eifel, in Duitsland terecht.

    De Eifel leent zicht ontzettend goed voor een fietsvakantie. Er zijn vele fietsroutes. En ondanks het heuvelachtige landschap hoeft er niet perse altijd veel geklommen te worden. Er zijn vele fietsroutes op oud-spoorwegtrace's waar zeer weinig hoogteverschil is. Uiteraard kunnen er ook fietsroutes gereden worden waar wel flink geklommen moet worden. Voor ieder wat wils.

    En dan natuurlijk het prachtige landschap en de natuur en de vele overnachtingsmogelijkheden maken de Eifel tot een perfect gebied voor een fietsvakantie.

    Op de website van Eifel Info kun je alle informatie vinden over de Eifel; fietsroutes, bezienswaardigheden en ook kunt u vakantiehuizen bekijken.

    Groet,

    Henry

  • Lieke

    Daar ben ik vorig jaar geweest, prachtige omgeving en zeker voor herhaling vatbaar! Wat ik ook zeker kan aanraden is de kastelenroute in Duitsland, ook erg mooi

  • Lieke

    Ik ben er vorige zomer geweest en ik vond het er prachtig

  • Herman

    Sinds 2013 organiseren wij jaarlijks een fiets 5 daagse in de Eifel.

    Onze overnachtingslocatie is Gerolstein.

    Dagelijks wordt er dat een tocht gefiets van 130 of 85 km ook voor familie op de gewone fiets kan er een route van 30 a 50 km gereden worden.

    Voor meer info www.eifelfiets5daagse.nl

  • Lieke

    Leuk Herman! zal er eens een kijkje nemen, zou er wel weer een keer heen willen.