fietserpad

  • mary

    Hallo

    Kan iemand mij adressen geven om te overnachten tijdens het fietserpad route.

    We willen graag in een hotel of b&b of iets dergelijks .

    Niet op een camping en ook niet vrienden op de fiets.

    groetjes mary

  • Anna Beers

    Staan die niet in de gids van Fietserpad? gr annie

  • mary

    Er staan wel rustplaatsen in en enkele hotels.

    Maar ik wil graag ook B&B. dat is vaak iets goedkoper dan een hotel.Maar ik denk dat we het gaan combineren hotel en vrienden op de fiets .

    Wie heeft hier ervaring mee en leuke adressen.

    gr mary

  • Pieter

    Hallo Mary,

    Er is een boekje tekoop over het fietserpad waarin de route beschreven staat en nog veel meer.

    Ook staan hier overnachtingsadressen in.

    Het ISBN nummer is: 9789038916521, kost +/- Eur 15,00

    Eind april begin mei willen mijn zoon en ik deze route ook gaan rijden.

    Wij beginnen met de route in Pietersburen en rijden zo naar het zuiden.

    Ik heb de route volledig in mijn GPS staan.

    Voor ons wordt het een rondje Nederland want uit en thuis “moeten” we +/- 1200Km rijden, in 8 dagen.

    Groet en veel plezier

  • mary

    Ik heb dat boekje in mijn bezit en er staan wel enkele overnachtingsplaatsen in.

    Maar wij willen per dag niet meer dan 60 à 70 km fietsen.

    Het is de bedoeling om er een dag of 9 over te doen. Mijn man wil het ook proberen via een GPS route. Maar ik heb van iemand de beschrijving op een A4 gekregen. Ik ben dit nog aan het verduidelijken, zodat het al fietsend goed te lezen is.Wij fietsen van het zuiden naar het noorden en met de trein terug.Ik ben wel benieuwd of de beschrijving nog klopt.

  • charles

    Ook ik wil met mijn zoon het fietserspad gaan fietsen. In het boekje staan geen adressen. Er wordt verwezen naar www.fietserpad.nl. Maar helaas is de pagina uit de lucht !?!?

  • mary

    Hallo,

    Ik weet niet wat voor afstanden je wilt fietsen.

    Wij willen een gemiddelde van 60 km hooguit 70 km.( eentje is 78 km)

    Ik heb mijn afstanden gehaald van www.routeyou.com/home.nl.

    Bij snelzoeken vul je fietserpad in,en dan verschijnen de routes.

    Aan het einde van elke route ben ik naar iets gaan zoeken o.a hotel, B&B, en vrienden op de fiets.Ik ben er nog niet helemaal klaar mee.Ik wil het afwisselen met hotel en vrienden op de fiets.Wij willen deze zomer gaan dus ik kan nog niet zeggen of dit gewerkt heeft.Misschien kun je kijken bij het pieterpadstartpagina daar staan wel overnachtingen bij.Het lukt mij ook niet om op www.fietserpad.nl te komen,dus volgens mij niet in de lucht.

  • Mary

    Hallo ,

    heb je de route ook in het “tomtom navigator gps bestand”, maw .itn of .ovl

    ik hoor graag van je.

    groet Mary

  • Roel

    TomTom gaat niet werken. Zitten geen fietspaden in. De routering wordt binnen TT tevens zelf uitgevoerd en maakt geen gebruik van GPS punten

    Voor navigatie op de fiets is een Garmin (bv GPSMAP60Cx) een betere optie.

  • THEO

    B&B Den Engel in Neer

    http://www.denengel.net